niedziela, 5 lutego 2017

Zakładkomania

Powitalny post 
oraz kilka pomysłów na zakładki DIY



Witam wszystkich!
Mam na imię Weronika, lecz będę podpisywała się pseudonimem Zgredkowska. Tego bloga założyłam by dzielić się z innymi moimi pomysłami oraz zdaniem na temat różnych książek (początkująca książkoholiczka). Głównie będą się tu przewijać posty o tematyce DIY. Bez zbędnych przedłużeń zapraszam do zapoznania się z dziełem w pełni mojego autorstwa, w postaci zakładek do książek. 😏


I. Matka wie, że tyle czytasz?

Na samym początku, lista materiałów, które są nam potrzebne:


Krok pierwszy: wysmarować kawałek kolorowego papieru klejem i przykleić pasek kalki kreślarskiej.


Krok drugi: wybieramy najpiękniejszą naklejkę oraz element dekoracyjny w celu upiększenia naszego dzieła i mocujemy je.


Krok trzeci: za pomocą nożyczek zaokrąglić rogi oraz napisać rapidografem lub długopisem żelowym, swój wymarzony, zakładowy tekst.



Krok czwarty: cieszymy się skończoną pracą i nowym książkowym gadżetem 💗


II. #StayPeculiar

Materiały potrzebne do bycia osobliwym: 
-pędzle
-szklaneczka z wodą
-sztywna kartka, a najlepiej papier wizytówkowy


Krok pierwszy: za pomocą pędzla oraz wody, robimy kleksy na kartce.


Krok drugi: ponownie przy pomocy pędzla oraz farb plakatowych barwimy przeźroczyste kleksy.




*Jeśli gdzieniegdzie zbierze się za dużo wody może odsączyć ją zwykłą chusteczką do noska



Krok trzeci: w celu przyśpieszenia procesu schnięcia radzę położyć nasze arcydzieło na grzejnik. Po wyschnięciu przykładamy kalkę z nadrukiem, aby wyciąć odpowiedni kształt.






Krok czwarty: wycinamy odpowiedni kształt i zaginamy rogi do tyłu, aby je podkleic. Ja niestety źle wydrukowałam grafikę i musiałam ją inaczej wyciąc przez co dwa rogi nie są całkowicie zakryte 😢. Przy okazji możemy napisac nasz tytulowy hasztag 😁.
Krok piąty: po zagięciu do tyłu wszystkich boków, podklejamy je klejem.


Krok szósty: radujemy się swoją osobliwością 💖.


III. Serduszkowe szaleństwo

To już ostatni i najbardziej pracochłonny pomysł na zakładkę, jednak na nadchodzący dzień zakochany będzie idealnym prezentem dla drugiej połówki czytającej książki. 

Potrzebne materiały:


Krok pierwszy: z czerwonego filcu obrysowujemy i wycinamy 6 serduszek. 


Krok drugi: zszywamy na sznurku serduszka. Znalazłam stary kawałeczek koronki więc wszyłam ją na sam początek, Nie lubię gdy cokolwiek się marnuje. 




To już wszystko na dzisiaj. Mam cichą nadzieję, że chociaż trochę Wam się spodobały moje pomysły i może kiedyś ktoś z Was zechce do nich sięgnąć. Wstawię jeszcze kilka fotek z sesji zdjęciowej. Do następnego kombinowania zgredki 😏. 







Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Dziękuję 💚

2 komentarze:

  1. Świetne pomysły! Blog zapowiada się naprawdę dobrze, powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) zachęcam do obserwowania bo w najbliższym czasie będzie więcej postów

      Usuń